Sunday, August 26, 2007

ketupat sotong

so delicious...dah lama xmakan ketupat sotong...this is one of my favourite food, kelantan's food...my mom pandai buat this kuih... rasanya manis if we use the big sotong ngan segar lak tu, of course their taste hmm sedap sesangat...i miss my mom's cooking...by the way it's ok coz this weekend i'll go home to celebrate merdeka lagipun my sis cuti... dont be jealuos2 ya...klu xsilap kiter, kiter pernah tolong mak kiter sumbatkan pulut dalam sotong tu... rasanyer, kiter juz basuh ajer pulut tu then sumbatkan ke dalam sotong...pastu masak ngan air nisan kot...huhu...i also forgot how to cook that food...tp klu refer book sure i'll make some for me... only me ya...klu for other people takut xnak makan lak coz x sedap...kiter ni dah la pantang jugak org komen-mengomen...mula lah mood nak masak tu hilang..haha...

No comments: