Wednesday, August 15, 2007

hmm ngantuknyer

hmm ngantuknyer masuk ofis ari ni...rasa cam nak tido ajer...i wanna go to sleep...somebody help me...what i'm gonna do right now...huhu...hmm yesterday after office hour, i rushing to go home (my rent house) then pick up some barang yang nak dibawa balik ke rumah (pasir puteh), after that i go to downstar where my car is park then start the engine for a while...then go to pengkalan chepa to pick u my sis there...huh sampai2 i thought she already finish her work but not yet...so terpaksa lah waiting for a minutes...hmm lama gak i sampai kat saner around 5.15 then she out around 5.45...hmm lama jugak tunggu nyer...then after that we go to my sis house ambil barang then bertolak balik ker rumah...dalam perjalanan ternampak pasar malam so singgah jap buy some drink and food...to eat sepanjang perjalanan balik...hmm bz gak road that time maybe waktu org balik keje...kul 7.30 sis and i arrive at home...my mom agak terkejut coz we dont tell her yg kitorang nak balik rumah ari tu...hmm memang keluar td langkah kanan...so many fruit at my home...ader durian, betik, rambutan...hmm so delicious tapi tak puas makan...xsempat i was so tired drive...lagipun computer masuk semut so i bersihkan jap...hmm kul 11 mlm i masuk tido then bangun lak kul 6 pg...bersiap kul 7 pg my dad sent me to taxi stand then come here...masuk office...huhu...

No comments: