Tuesday, September 2, 2008

Tibanya Bulan Ramadhan



Gambar ni masa ex-housemate kahwin, ekin...pi dua buah kereta, satu kereta ku dan satu lagi kereta madi...bertolak agak lewat la jugak dalam kul 5.30, tapi terpaksa tunggu satu lagi kereta yang ader hal lain lak tika tu...so kitorang satu kereta tunggu la kat tepi jalan highway nak ke pasir mas...lama jugak nak dekat 6.30 lbh baru la boleh gerak ke arah destinasi yang ingin ditujui...perut dah bernyanyi minta diisi...huhuhu lapar....sampai2 dah nak maghrib, trus makan....pastu bergambar kenangan dengan pengantin dan tempat persandingan la...alang2 menyeluk pekasam kan biar la sampai lengan....hehehehe...gambar ni pun aje grab kat friendster jue...k la lain kali lak...dah azan tu....bye

1 comment:

Irah_Ni said...

ehh...k zie.kak ekin dah kawen ekk..
lorr x gtau pon...anyway...selamat berpuasa n beraye